Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Camilla S - 2 augusti 2013 13:37

Igår va jag och Madde på arvika hamnfest, kände mig verkligen rå gammal och fattade hur stor Emmie börjar bli... Om några år är det hon som springer på sånt, fan bara 4 år kvar tills hon är 13!! Paniken kom smygandes....


Resume av gårdagen då... Ansiktet va inte värt att se, jag gillar ganska många av deras låtar men live va de inge vidare.

Norlie & KKV däremot det va så värt det!! Skitbra låtar och jävligt bra på scen oxå.

Tanterna stod nästan längst fram o hoppa med alla fjortisar. Träningsvärk i armar o ben som heter duga idag.

Armbågarna användes flitigt.

Nause, inte min musiksmak alls men de va säkert bra för dom som gillar det...


Va ett rockabilly band som spelade oxå men kommer inte ihåg va de hette men de va skitbra.


Trubaduren eller va det nu va va helt grymma, fast det borde vart lite mindre Eddie Meduza låtar men är man i arvika så är man.


Älgkebaben med lingonsylt va hur go som helst!


Drinkarna, kunde vart bättre. Måste ha vart en väldigt ny bartender för hon va inte duktig på att blanda.


Killen i lila heldräkt så man inte såg ansiktet på han som sprang runt... LÄSKIG!!! mardrömmar!!


Dåligaste raggningsrepliken: Jag har jobbat på systembolaget på drottninggatan, tror du handlat av mig? ÖHHHH nej!!


Fjortisvarningar: Medelåldern va nog 17, 18 o det va fulla fjortisar överallt.


Tågresan, helt ok men tåget va försenat både dit o hem.... i kil gick massa fjortisar på när vi åkte dit o en tjej va så full så hon spydde fem gånger... fräscht eller inte.


men helt klart en värd kväll men nästa gång ska jag börja festa tidigare!!


Ha en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards