Alla inlägg under juli 2013

Av Camilla S - 26 juli 2013 13:38

Jag har en ny blogg igen. En som är mer privat. Om nån vill ha lösen så kommentera. Kommer ha kvar denna oxå men inte skriva så privata.

Av Camilla S - 24 juli 2013 09:19

Jag saknar min älskling och mina barn. Bara 2 dagar kvar!! Nyttig träning men usch så jobbigt.Igår va jag vid Stockholmsudden och sola o bada i 5 timmar. Va gött o lugnt, va där i förrgår oxå med Thea. Mycke bättre än lillängsviken där det ligger skräp, glas o annan skit överallt. Stockholmsudden får bli vårat nya badställe helt klart :)Idag är det ingen sol, ganska skönt faktiskt. Ska ta tag i alla måsten här hemma och ge mig ut i skogen på blåbärsjakt. Får se hur mycketmin axel klarar av dock, har överanstängt den igen så nu gör den apont igen. Jaja tvätten kallar! Ha en fin dag :)

Av Camilla S - 21 juli 2013 08:34

Idag är det 17 år sen jag åkte till Gotland och om en vecka är det 17 år sen min mamma o morbror stod utanför pappas hus för att berätta för mig att mormor dog samma dag som jag åkte dit. 17 år låter som en evighet men känns inte som att det är så länge. Minns ditt skratt, din doft och hur snäll du alltid va.Jag saknar dig massor mormor och tänker på dig ofta.Detta är en av de värsta dagarna på året för mig så idag ska vi bara göra roliga saker jag o barnen. Lev o njut, man vet aldrig när det är försent!

Av Camilla S - 20 juli 2013 20:28

Idag är det 9 månader sen jag träffade Niklas. Eller jag hade ju träffat honom innan men inte på det sättet :p Nio månader av lycka, iaf för det mesta. Visst det har varit som en Berg o dal bana men en rolig sån. Har aldrig känt mig så lugn med någon som jag gör med han. Sen ser vi lika på ganska mycket o det är viktigt. Känns skönt att ha nån som litar på en o att jag faktiskt kan göra det jag känner för utan att det blir massa tjafs, sen är han värld ens goaste oxå. Han gör mig lycklig helt enkelt.Nog om det. Har haft en toppendag, stranden hela dagen med ungarna o Madde sen lekparken o pizza mys. Emmie har en kompis som ska sova över, första kompis övernattningen. Mysigt :) ha en trevlig kväll, jag ska spendera min med en bok, godis o att längta efter Niklas.

Av Camilla S - 19 juli 2013 18:52

Idag går allt långsamt. Har inte haft lust med nånting. Tjejerna har varit på fritids o dagis. Emmie va på mariebergskogen. Jag har träffat sara o Carina, sen har jag läst. Min älskling åkte i morse. Skönt för han :) fast här hemma blev det tomt. De två första dagarna brukar va jobbigast och väldigt bra att få längta lite oxå. Imorgon ska Emmie ha en kompis här som ska sova över det blir kul :) nu ska jag slänga i en tvätt o mysa med mina fina tjejer. Ha en skön fredag!

Av Camilla S - 16 juli 2013 22:05

Just nu känner jag mig väldigt lycklig. Samarbetet med tjejernas pappor funkar super bra och det är helt underbart skönt att vi kan komma överens. De som har vart med ett tag i våra liv vet ju hur det varit innan men nu funkar det verkligen kanon och det är det bästa för tjejerna :)Igår va vi och plockade blåbär med Madde och Julia sen bakade jag blåbärspaj så vi hade mys i lekparken. Jag är inte så jätte förtjust i blåbärspaj eftersom det va ett av mina cravings när jag va gravid med Thea. Lek o bus i parken. Sen hade vi tacomys med Niklas.Idag har jag, Niklas o barnen varit på bomsta. Bad o sol o trevligt sällskap, både Emmie o Thea hade kompisar från skolan/dagis där så det va perfekt.Nu sover kidsen, Niklas är på bio med sin syster o jag badar efter att ha gjort alla måsten. Ska slänga mig i soffan o läsa bok tills Niklas kommer hem ;)Faller mer o mer, fast jag har saker jag själv tycker att jag behöver jobba på. Ha en trevlig kväll!

Av Camilla S - 15 juli 2013 05:42

Börjar tröttna på att jag inte kan sova ordentligt. Armen gör ont o tankarna flyger runt i huvudet.Pratade ut igår iaf så nu känns det bättre.Igår kom Thea hem, hon hade varit i hova med sin pappa o storebror och va sååå nöjd över sin nya riddaredräkt o svärd :) sen tyckte hon att Poo va sååå snäll :)Lilla gullunge!Idag kommer Emmie hem så då får jag höra hur hon haft det oxå :)Lite drygt två veckor kvar tills vi åker till Göteborg. Ska bli kul :)Försöka vila lite till innan sessan vaknar.

Av Camilla S - 14 juli 2013 08:24

Känner mig som ett andrahands val. Har känt så i flera månader pga saker som gjort mig jävligt osäker. Igår kom droppen som fick mig att rinna över. Tänker inte gå runt och va osäker tänker inte va nått andrahands val heller. Hatar att känna så och känner att jag är för gammal för det oxå, är därför jag hållit tillbaka mina känslor lite oxå. Orka!! Är glad att jag har så fina vänner som får mig att skratta. Blev en trevlig kväll igår iaf. Idag blir det terapishopping sen kommer min minsta hem så då blir det egenmys med henne. Imorgon kommer stora sessan hem så då blir jag hel igen <3 Vet att man kan göra fel men jag tar inte vad som helst!Ha en fin dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards