Alla inlägg under januari 2013

Av Camilla S - 30 januari 2013 21:37

Nu är vi I Trysil hos pappa. Har varit en stressig dag.Thea vaknade halv sex så då va det bara att traska upp. Hoppade in I duschen och fixade I ordning oss, packade klart det sista och sen lämna barnen på dagis och skolan.Sen hoppade jag på en buss och mötte J och R innan det va dags för mitt möte, åka hem, gå till affären, ladda på busskortet på kiosken hem sätta telen I laddaren och hämta barn på dagis och skolan, hem igen och då kom söta C och hämtade oss och körde oss till bussen. Åka en massa bussar, taxi och bil och efter över fem timmar landa I Trysil hos pappa och rigmor. Imorgon ska jag följa min söta lillasyster till skolbussen :)Det ska bli kul. Nu sover barnen och jag ligger I min gamla säng. Saknar en person oxå.sov gott!

Av Camilla S - 29 januari 2013 19:36

Provar väll att blogga från mobilen då får väll se hur det går.har gjort en massa saker inför våran resa imorgon. Ser fram emot att åka bort och rensa huvudet lite. Känner att det verkligen behövs. Snart ska barnen i säng och jag ska packa det sista och göra iordning matsäck som vi kan ha på alla bussarna.tidningar och böcker o lite leksaker till ungarna ska packas ner. Sen ska jag ta ett långt skönt bad innan jag ska däcka i sängen. Hinner verkligen inget imorgon. Ska va stöd åt en kär vän på morgonen sen ska jag på möte i stan. Sen hem hämta ungarna och åka blir stressigt.måste se till att äta frukost imorgon. Hade ett nytt blodsockerfall idag och det va inte så mysigt. Måste boka tid hos min läkare när jag kommer hem.nej lägga barn och fortsätta! Ha en skön kväll :)

Av Camilla S - 29 januari 2013 09:03

Har inte sovit alls bra inatt, drömde mardrömmar om en massa spindlar.

Helknäpp dröm och jag verkligen hatar spindlar.

Nån som vet vad det kan betyda?


Vaknade iaf i tid och väckte efter lite om och men mina morgontrötta barn.

Min stora va på ett hemskt humör i morse, hon har verkligen ärvt mitt temperament på morgonen!

Skulle absolut inte till skolan och den som kom på att man måste gå i skolan va dum.

Efter ett tag kom hon på att hennes bästis skulle dit.

Igår va hon där och lekte, sen pratade de i walkie talkie hela kvällen så nu vet jag vad hon önskar sig i födelsepresent.


Tog en kort morgon promenad med Emma efter dagis lämningen. Min fot gör fortfarande skitont men jag va ju ändå tvungen till affären.

Träffade andra Emma där oxå, lika morgonpig som mig!


Idag måste jag in till stan en sväng och till Ibis, fattades några uppgifter som de måste skriva i innan jag kan börja.

Ikväll kommer min mamma hit och äter middag, kålpudding blir det idag. Mums!

Ska packa klart och förbereda mig inför imorgon oxå.


Ha en fin dag!

Av Camilla S - 28 januari 2013 19:16

Tänkte skriva lite om känslor.


Ibland är de bra ibland inte.

För några månader sen så tog det slut mellan mig och mitt ex.

Som mina närmaste vet så va jag helt förstörd.

Kände att jag aldrig mer skulle tycka om nån på det sättet och det kommer jag förmodligen inte göra heller.

Man känner ju helt olika för personer.


Idag alla dessa månader senare känner jag nått.

Om det är bra eller dåligt det vet jag inte än det får tiden utvisa.

Kommer förmodligen inte lita på någon människa på det sättet igen men vågar man inget så vinner man inget.

Är jättevilsen i mina känslor just nu och jag tror det kan bero på allt som händer runt omkring och att jag inte riktigt vågar säga vad jag tycker och tänker.


Sen en annan sak med känslor är att det är lite konstigt hur det kan gå flera år utan att man träffar eller pratar med en vän och helt plötsligt är människan där igen om man känner likadant.

Vissa människor kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta på gott och ont.


Nu ska jag hämta tvätten och lägga barnen. Ha en trevlig kväll!


Av Camilla S - 28 januari 2013 10:49

Jahapp, här är jag då.

Har bloggat i många år dock på blogg.se´s sida och tänkte prova något nytt.


Heter Camilla, är 29, har två döttrar som är mitt allt.

Umgås med familjen, reser och har allmänt kul på min fritid.


Kommer blogga om livet i stort, mina åsikter, mina tankar och funderingar. Kan säga direkt till er som inte accepterar att man skriver vad man tycker och tänker:

Ni kan sluta läsa direkt. Jag skriver vad jag vill och kan stå för det!


Det va väll vad jag tycker just nu.

In i duschen och iväg på möte!

Ha en fin dag alla fina :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards