Alla inlägg under oktober 2013

Av Camilla S - 29 oktober 2013 19:04

känns som jag blivit överkörd av en traktor tio gånger om. varit en psykiskt påfrestande dag, sjukhuset med kråkan, det gick bra och hon va superduktig sen blev det vårdcentralen och ta blodprover. thea va jätteduktig men inte hon som skulle sticka henne. båda armarna. hon stack tre gånger o grävde runt med nålen för att hitta ett kärl. sen tog en annan över o klarade det på första försöket. tur att vi hade embla salva på innan. jag höll nästan på att svimma. den ena sa mamma mår nog inte så bra.... nej det gjorde jag inte!!! nu ska vi iaf sova. jag lär oxå somna tidigt. ha en fin kväll!

Av Camilla S - 28 oktober 2013 19:12

Tänk att tiden går så fort, min lilla älskling fyller fyra år idag!!! Va ju inte alls längesen hon va bebis!! Igår hade vi kalas, tack alla som kom o Thea tackar för presenterna helnöjd liten :) idag hade hon kalas på dagis sen fika o mer paketöppning här hemma. imorgon ska vi till sjukhuset så jag är ledig. är totalt livrädd. annars händer inte så mycket, eller jo det gör det men inget jag tänker skriva om här. ha en bra kväll!

Av Camilla S - 19 oktober 2013 17:03

vet snart inte vad jag ska göra med min huvudvärk. på måndag ska jag iaf ringa doktorn för detta går inte längre, kan inte gå runt med migrän huvudvärk tre, fyra dagar i veckan. huvudvärken sitter på vänster sida i huvudet. alltid på samma ställe, känns som en stor jävla blykeps o jag blir illamående, grinig, febrig o ser suddigt. inte kul alls. värktabletter hjälper inte, inte ens starkare som är receptbelagda. sömn är det enda som hjälper, iaf ibland men oftast kommer det tillbaka när jag vart vaken en stund. 


idag har jag o thea vart med madde o julia på loppis. hitta inte så mycket men lite saker blev det som thea ville ha. sen va vi o handlade innan hemfärd. thea följde med o lekte med julia så jag o huvidvärken gick upp o la oss.

Av Camilla S - 7 oktober 2013 12:11

jag är totalt slutkörd psykiskt, behöver sova, behövet få tillbaka min matlust, behöver skratta. vet bara inte hur. blir irriterad för minsta lilla o är inte ett dugg rolig just nu. på de här veckorna känns det som jag åldrats 20 år minst. allt går på rutin. orkar inte tänka eller känna. har en jobbig vecka framför mig. bara att bita ihop o stänga av, det är jag ju iaf väldigt bra på. hade nog behövt åka på den där anhörighelgen jag blev inbjuden till men jag har tjejerna så det går inte. är glad att jag har mina fina vänner som ställer upp o även emmies pappa som varit ett stort stöd de här veckorna o såklart mina små prinsessor som är värda det bästa! tack för att ni finns <3

Av Camilla S - 6 oktober 2013 20:12

jag har en väldigt dålig magkänsla om vissa saker o personer just nu... får väll se om de stämmer. brukar va så iaf. nu läsa sen sova. natta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards