Alla inlägg under februari 2014

Av Camilla S - 24 februari 2014 22:40

idag gjorde jag första dagen på nya stället, tror detta kommer bli jättebra :) känns i kroppen att jag behöver komma igång med träningen igen. sjukt stel! massage?? ja tack känner jag. har massa saker som snurrar i mitt huvud oxå, känns lite som en virvelvind tagit över mina tankar. till helgen åker jag och tjejerna till stugan. ska bli skönt att rensa tankarna lite. nu är det sovdags. natta!!

Av Camilla S - 23 februari 2014 20:23

Helgen har vart intressant och mysig. I fredags tog jag tåget till göteborg, shopping, hälsade på mamma och mats, gjorde slingor, sen kom p och hämtade mig. resterande delen av helgen kommer jag inte skriva om men det kändes väldigt bra. tog sin lilla tid innan jag blev modig nog att åka :p helgen gick alldeles för fort. när jag klev av tåget kom carina och thea och hämtade mig. storhandlade och sen hem. har inte haft en lugn stund. till helgen åker jag och barnen till stugan. nu ska jag sätta fart med disken och allt annat så jag kan lägga mig. jobb imorgon. saknar redan <3 ha en fin kväll!

Av Camilla S - 16 februari 2014 09:32

Så va det söndag igen. dagarna springer iväg och jag hinner inte riktigt med känner jag. Har haft en helg full med mys men imorgon är det dags för allvaret igen. Har en himla massa som ska göras i veckan. tandläkare, läkare, papper som ska fixas och möten. väntar på post oxå så jag får börja på nya stället, ska bli kul. den här envisa förkylningen vägrar ge med sig oxå, jag vill träna. idag blir det iaf en slappar dag. ha en bra söndag!

Av Camilla S - 10 februari 2014 13:00

här hemma är det sjukstuga deluxe just nu. thea är förkyld, jag oxå. thea är iaf pigg, jag ligger mest här. feber sen i lördags. har iaf fått sova mycket i helgen. det som stör mig mest är att jag inte kan träna nu när jag äntligen konmit in i det, i lördags trottsade jag iaf febern och tog en promenad vid sjön på en och en halvtimme. kanske inte det smartaste men gud så härligt. nuska jag försöka få i mig lite soppa. trevlig måndag!!

Av Camilla S - 8 februari 2014 12:09

God morgon!! Är underbart skönt att vakna upp utvilad och lycklig. Det är precis så jag känner mig, lycklig över allt det positiva i mitt liv, lycka över mina fina som finns och lycka över att jag mår så mycket bättre i mig själv. Vårkänslorna smyger sig sakta men säkert på. Känns väldigt bra att jag börjar få rätsida på mina känslor, känslor för mig själv ochäven för andra, känns väldigt bra att äntligen kunna säga nej utan att få dåligt samvete. visst lite dåligt samvete och ångest får jag ibland men jag har fått lära mig att hantera det på ett bra sätt. Det känns skönt! ha en fin dag ;)

Av Camilla S - 4 februari 2014 18:16

Jag tror jag blivit kär. kär i min crosstrainer! får en underbar glädjekänsla i kroppen varje gång. nu jävlar ska soffpotatisen i mig ut!! har ett mål och har satt upp små delmål för att nå det. saknar cola och choklad grymt mycket men apelsin är ju oxå gott. lördagat får jag dock äta nått litet iaf. ska fan lyckas denna gången, en spark i röva fick jag och motivationen är på topp! 2014 ska bli mitt må bra år!!!

Av Camilla S - 1 februari 2014 17:02

Är så otroligt trött... skulle kunna sova hur mycket som helst just nu tror jag. Ett nytt hb måste nog tas så jag får fixa det till veckan.


Finns andra saker som gör mig trött oxå, händer mycket just nu i livet i stort och då får jag panik.

Min reaktion då är att jag vill va så osocial som möjligt och bara sova.

Inte bra jag vet men jag blir så fruktansvärt osäker på allt. Gör väll inte de bästa valen heller men det är sånt jag får leva med iaf. Tur jag har underbara vänner som stöttar. Ni är guld värda <3


Idag har jag och tjejerna varit i stan och shoppat presenter, är tre stycken i emmies klass som ska ha kalas imorgon.

Bowling, det blir kul för henne det,


Nu vet jag vart jag ska jobba oxå. Kommer bli kanonbra så nu inväntar jag bara pappren från polisen sen får jag börja.

Planerar resan till norge oxå på sportlovet. Kommer bli intressant, fyra byten och fem timmar buss/taxi med två barn o massa packning. Tur jag gjort det förut!


Nu ska det stekas hamburgare! Trevlig lördag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards