Alla inlägg under februari 2013

Av Camilla S - 25 februari 2013 20:35

Idag har det varit en jobbig dag. Är verkligen inte lätt att vara ensamstående och sjuk, tur att jag har haft den vanan I ganska många år.mitt minsta bustroll har varit hemma från dagis idag eftersom hennes astma hosta kommit tillbaka.mitt stora bustroll kom hem från sin pappa idag.det har varit full rulle på dom hela dagen, utelek med kompis för den stora och även innelek.Tog en promenad till affären med dom förut och det är inget jag kan rekomendera när man har feber.Har kännt mig ganska nere av allt som hänt den senaste tiden och det har märkts på mig. Så nu ska jag försöka hitta tillbaka till glada camilla igen. Det går med rätt människor runt mig.jag har turen att ha de bästa vännerna man kan ha <3Båda kidsen sover äntligen. Jag ska bada och hänga tvättt innan det är dags för mig att krypa ner och drömma.Imorgon ska jag på en viktig intervju. Ska bli kul så håll tummarna!Natta!!

Av Camilla S - 25 februari 2013 07:24

Jättebra start på sportlovet jag ligger med feber och jordens förkylning. Thea har sin astmahosta och Emmie är snart påväg hem.Blir nog bra tillslut, jag måste vara frisk imorgon. Har haft en massa tankar denna helgen. Först va jag arg men nu är jag nog mer ledsen men jag vet att det går över.kanske inte på en gång men om ett tag iaf.Har inte kunnat sova så bra i natt. Idag får det bli en lugn kurera mig dag med massa te och pyssel med mina älsklingar.Ha en fin dag alla!

Av Camilla S - 24 februari 2013 10:02

Har haft en ganska bra vecka. I onsdags va jag och ungarna till leklandet med pappa, rigmor, rasmus, linnea og emil. Va jättekul men shit va sliten man blev. Ungarna hade hur mycket energi som helst!!Torsdagen blev jag barnledig. Va iväg och storhandlade med Emma och Sandra sen blev det en tur till bergvik oxå.fredagen va det äntligen dags för stiftelsen. Som vi hade väntat. Tyvärr va de inte lika bra live men för och efterfesten va kul ;)Lördagen va jag så trött så hälften varit nog :p dröjer ett tag innan jag går ut igen. Fick nått konstigt spel på mina känslor oxå. Ja jag har känlor men nu vet jag att de inte är besvarade så då struntar jag i det. Känner mig lite för gammal för att bli sårad igen och för att spela massa spel och då är det bättre att bara strunta i det.Vaknade inatt av att jag hade feber och är råförkyld. Vart kom det ifrån?? Eller ja jag har mina aningar :P har inte tid att va sjuk. Dricka mycket te och vila!!Ikväll kommer lilla sessan hem och imorgon min stora! Längtar!!Ha en fin söndag folket!

Av Camilla S - 10 februari 2013 17:36

Det senaste dygnet har jag funderat väldigt mycket på vilka val jag tar och har tagit, vilka val jag måste göra för att jag ska må bra.


Har väll egentligen kommit fram till att jag behöver tid, tid till en massa olika saker. Men tid det är nått man har ont om så är det och det vet jag.

Så då har jag bestämt att jag inte kommer vänta, orkar inte med alla spel till höger och vänster.

Känner mig för gammal för det.

Vill ha ärliga människor i mitt liv.

Endel förändrigar kommer kännas andra inte.

Efter alla de prövningar jag varit med om den sista tiden så vet jag vilka mina riktiga vänner är.

De är guld värda och jag vet att jag kan lite på dom.


Denna helgen har varit väldigt lugn.

Tack M för att du kom och sov med mig när jag va mörkrädd!!

Idag har jag bara slappat och snart kommer mitt lilla hjärta hem.

Imorgon efter skolan kommer mitt stora hjärta.

Som jag längtat efter dom!!


Ha en skön söndag folket!

Av Camilla S - 9 februari 2013 22:02

Nu var det några dagar sen jag skrev sist. Det inlägget handlade om känslor.Har haft en extremt jobbig vecka och är väldigt glad att jag har så fina vänner runt omkring mig som stöttar mig och finns.Ni är guld värda <3Veckan har innehållit väldigt många gamla känslor som rivits upp och gjort mig väldigt osäker och ledsen.Känner mig i stort sett osäker på allt och tycker verkligen inte om att känna såhär.Är min barnlediga helg och det är jättejobbigt att vara själv nu men kanske bra oxå för jag får tänka igenom en massa saker.Saknar mina barn så det gör ont.Har inte bara hänt dåliga saker denna veckan utan även två väldigt bra saker oxå som gjort mig väldigt glad.Min fina vän har äntligen efter 2,5 år fått rätt och jag är så glad för eran skull!! Äntligen!Och mina goa grannar väntar tillökning! Är jätteglad för eran skull och ska bli kul att snosa bebis <3Kollade melodifestivalen förut. Låt nummer två och fem va ju helt klart bäst!Nu ska jag krypa ner och sova några timmar, har fruktansvärt ont i ryggen och alldeles för mycket tankar och känslor som snurrar runt i mitt huvud. Godnatt!

Av Camilla S - 4 februari 2013 20:57

Dags att flumma runt lite om känslor igen då... Tror jag ska stänga av allt som heter känslor för andra ett tag igen.förutom känslorna för mina barn, mina barn kommer jag alltid älska oavsett, de är det bästa i mitt liv.Känslor är ganska värdelöst har jag märkt och det slutar oftast med att någon blir sårad på nått sätt så för mig kan det kvitta.binder inte upp mig på nått sätt alls :)Fick ett telesamtal nyss som var mycket posetivt. Passar ju bra att jag är barnledig då oxå ;) lLääääängtar!!Efter en dag med massa resande så ska jag ta natten!Natta ;)

Av Camilla S - 2 februari 2013 10:34

Jag fryser... Igår när jag vaknade var det 11 grader I huset och minus 24 ute. Va bara att sätta igång och elda. Samma sak I morse. Kommer aldrig mer klaga på att det är kallt I en persons lägenhet. Där blir jag iaf uppvärmd! Saknar det just nu. Igår åkte jag och Emmie längdskidor. Det va kul men jobbigt. Jag såg väll ut som en michelingubbe med alla kläder jag hade på mig. Har inte använt termobyxor sen jag va tolv så det kändes väldigt konstigt och jag svettades typ ihjäl! Emmie va med morfar och kollade scaniauppvisningen oxå, de åkte brandbil och militärbil. Det tyckte hon va kul.På eftermiddagen så tog vi sparkarna för att hämta hem mina syskon från dagis och skolan. Sen fixade ungarna prinsessfest och piratfest. Gullungar :)Mys på kvällen innan de skulle sova.jag la mig oxå ganska tidigt. Hade för mycket att tänka på och har fortfarande tyvärr. Vissa saker vill man veta andra inte.kylig. Dag idag oxå men det är bara att bylsa på sig iaf. Ha en skön dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards