Alla inlägg under september 2013

Av Camilla S - 30 september 2013 19:30

grattis till mina goa grannar till eran söta bebis o grattis storasyster o storebror <3<3<3


bebisar är farliga, man blir så bebis sugen. tur att mina tjejer tar ur mig det ganska snabbt, bebisar är helt underbara men det är bra skönt att bara låna o snosa lite o slippa sömnlösa nätter. klart värt det men den biten är jag klar med så det är bra att jag har vänner som får barn :) nu lägga mina fior och sen krypa ner med en bok! trevlig kväll!!

Av Camilla S - 28 september 2013 20:22

har haft en relativt bra lördag, först morgonmys utan stress sen drog vi till badhuset, va skönt att slappna av några timmar o glömma allt kaos. bacillskräck deluxe hahaha efter badhuset blev det mc donalds. märkte att thea va gnällig o hängig mot slutet så jag tog temp på henne när vi kom hem... feber, dock inte så hög men vi tog en riktig myskväll i soffan iaf. nu sover förhoppningsvis snart båda barnen. jag ska roa mig med en bok, snickers o cola. ha en trevlig kväll!

Av Camilla S - 27 september 2013 14:51

skulle verkligen vilja ha en paus från mig själv just nu. tankarna går på högvarv mest hela tiden, feber var o varannan dag, humörsvängningar till höger o vänster o konstant illamående av all stress. tröttast i kommun tror jag. vill göra massa saker men har inte ork. 


ska diska nu iaf så slipper jag det sen. trevlig fredag folket!

Av Camilla S - 23 september 2013 14:33

jävla trött... orkar inte en gång till... är inte jag som har problemen ändå lastas de på mig och jag orkar inte. du är en vuxen människa, ta eget ansvar nångång. och tro mig det jag sa i telefonen står jag för. mina barn ska inte behöva se samma saker som jag fått sett. nu ska jag koncentrera mig på att andas resten av dagen. jag behöver sova!!

Av Camilla S - 16 september 2013 21:35

Har suttit och kollat på gamla kort. Shit va tiden går fort. Bara springer iväg, känns som man inte hinner med ibland.

Herregud Emmie är redan nio o ett halvt och Thea är snart fyra!! Vart tar åren vägen?


Är 3 år sen jag flyttade tillbaka till Skoghall. Ibland ångrar jag att det blev Skoghall men jag trivs ändå helt ok här ute, särskilt sommartid. Nära vatten, nära affären o en kvart från Karlstad. Jättebra skola och dagis och ungarna har massa kompisar!

Det jag kan störa mig på ibland är att det är just en småstad.


Jaja i helgen hade vi mys hela helgen jag o tjejerna. Lekparkshäng, bullbak o massa skratt. Sånt är viktigt!

Att se mina barn lyckliga är det bästa i hela världen.


Har möblerat om oxå, va så fruktansvärt trött på mitt vardagsrum så nu är det omgjort. Bara orgeln som ska bort o en bokhylla ska införskaffas oxå :)


Dags att hänga tvätten sen sova. Natta folket ;)

Av Camilla S - 7 september 2013 08:15

igår rätades många frågetecken och funderingar som löstes igår. har sovit bättre än på länge inatt. känns helt ok faktiskt. jag tänker inte gräva ner mig mer, visst synd att det blev som det gjorde men tiden läker allt det har jag iaf lärt mig. ha en fin dag. det ska jag o lilla kråkan ha <3

Av Camilla S - 6 september 2013 10:17

väck mig när denna mardröm är över tack...

måste hitta nått sätt att bli glad på igen. dagarna går iaf sakta framåt. mår absolut inte bra just nu och har fallit tillbaka i gamla vanor med mat vilket inte är bra. min kurator sa till mig att börja med chips. gjorde ett försök men mådde illa iaf. måste hitta min inre styrka, har tagit mig ur det förut o ska klara det igen. 


tack mina underbara vänner för att ni finns och stöttar mig även om ni inte vet vad allt handlar om och förlåt för att jag är en riktig surkärring just nu ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards