Alla inlägg under mars 2013

Av Camilla S - 30 mars 2013 20:35

Har varit en stressig vecka.
Emmie fyllde ju nio år så de va en massa som skulle fixas till skolan och till kalaset. Jobb på det oxå. Att man hinner ibland är otroligt.
tack alla som kom och firade min prinsessa hon va supernöjd :)

Har vart ledig sen i torsdags, skönt och har hunnit massor.
Emmie åkte till sin pappa på torsdagen och är borta hela lovet. Känns tomt.

Igår va jag och Thea med Carina till travet, det va kul. Thea red på häst och vi spelade lite :)
När vi va hemma igen grillade vi. Bara älskar min grill :)
Sen va det mys innan sängdax för Thea.
Fick besök oxå och godnattsaga läsa för Thea.
Det va mysigt ;)

Idag har vi varit på påskparaden. Mötte upp Emmie, hennes pappa och hennes lillasyster.
Blev ponnyridning, karusell och lotter, sång och dans på torget och som avslutning åt vi på mc donalds.
Va mysigt att få krama på emmie en stund!

När vi kom hem va både jag och thea trötta så vi vilade middag för en gångs skull :p va längesen jag gjorde det.

Sen har vi städat och lagat mat, haft mys stund och nu sover hon. Jag ska ta en dusch, krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av revenge innan jag oxå slocknar för idag.

Sov gott och glad påsk!

Av Camilla S - 25 mars 2013 16:40

Shit va fort tiden går...
Tog en promenad med kidsen efter hämtningen och fick jordens flashback.
Idag för exakt nio år sen sprang jag på stan höggravid med Emma.
Har nog aldrig fått shoppa så mycket som jag gjorde då.
Fick efter 17 dagar på sjukhuset min andra permision eller va man ska kalla det. Hade fruktansvärt dåligt blodvärde så jag fick inte vara själv ifall jag svimmade.
Första premisionen jag fick va när pappa kom och hämtade mig efter ca 2 veckor, då åkte vi till farmor o farfar som passade min älskling tequila åt mig. Fyra härliga timmar.

sen fick jag en till den 25te för att gå på stan med emma.

Om 2 dagar fyller min underbara älskade stora tjej 9 år kan knappt fatta att det gått så snabbt.
Första dygnet efter att hon hade kommit ut kunde jag inte sova utan låg bara och tittade på henne. Tänk att en sån liten perfekt bebis kan ligga i ens mage och tänk att man kan älska någon så villkorlöst på en gång.
Trots sömnlösa nätter, kolik och bajsblöjor så va det underbart!
Tror inte det finns nån renare kärlek än den man har till sina barn.

Kommer alltid finnas till för mina barn vad som än händer.

Nu ska jag fixa tacos :) ha en trevlig eftermiddag/kväll!

Av Camilla S - 24 mars 2013 19:42

Igår va det ju utgång, först käkade vi här och prata massa skit ;) sen drog vi allsång på scenen i centrum när vi skulle med bussen. Pinsamt värre. Harrys blev det och vi mötte några roliga människor. Blev lite för mycke alkohol så när jag vaknade imorse kände jag verkligen att jag levde.
kul va det iaf så tack alla inblandade för en trevlig kväll!!

Dagen idag har spenderats i sängen och soffan.
Thea kom hem nu på kvällen så vi har haft besök och mys.

Är förmodligen ledig imorgon. Iaf vad jag vet än men de kanske ringer in mig om jag har tur.

Dags att krypa ner och sova snart iaf.
God natt!

Av Camilla S - 23 mars 2013 17:53

Hinner inte skriva så ofta som jag skulle vilja.
Är typ dödstrött när jag jobbar. Blev iaf barnledig i torsdags. Hade förbannat ont i kinden men nu är det bättre iaf. Jävla inflammation.

Spenderade större delen av dagen i sängen men hann med en sväng till öb oxå med söta c :)

Fredagen va jag seg, städade iaf och på kvällen fick jag besök.
Konstigt hur man kan va så bekväm med nån.

Förmiddagen idag spenderades i sängen och soffan. Sen fick jag ta ett tandläkarbesök oxå eftersom en bit av en tand gick av. Typiskt men nu är den fixad iaf.

Sen bakade jag kladdkaka oxå. En till mig och en till mina goa grannar.
Ikväll blir det utgång. Först middag hos mig :)
Hoppas alla får en bra kväll!

Av Camilla S - 19 mars 2013 20:31

Är så otroligt trött hela tiden. Tidiga morgonar är inte riktigt vad jag är van vid men jag trivs på jobbet. Det är roligt och man lär sig nya saker hela tiden.

Helgen va lugn. Kidsen va hemma så det va massa mys med dom. Sen träffade vi mamma och mats oxå.
Tänk va mycke frågor två nioåringar kan ha.
I söndags lekte Emmie med Meja.
N va här och både jag och han fick frågor av dom. Nyfikna i bott :p

Tänk va snabbt tiden går. Nästa vecka fyller min stora prinsessa nio år!!!! NIO!! Vart sjutton tar åren vägen??
Nu kände jag mig väldigt gammal så nu är det lagligt att sova. Upp och jobba imorgon igen :)
Sov gott!!

Av Camilla S - 13 mars 2013 18:55

Theas hår alltså :p Luggen blev liiiite i kortaste laget men det växer som tur är ut.Har haft en stressig men rolig vecka. Dagarna bara springer iväg när man jobbar och jag trivs på båda ställena.Imorgon är det communicare om de inte ringer in mig på jobbet. Fredag blir det jobb sen ska helgen spenderas med mina älsklingar!Har haft möte idag. Det va jobbigt men givande och behövs.Imorgon har jag ett annat möte. Kommer förmodligen inte kännas lika givande men man kan ju alltid hoppas!Nu ska jag lägga barn! Ha en fin kväll!

Av Camilla S - 10 mars 2013 19:09

Har haft en helmysig helg. På torsdagen städade jag sen slappa jag resten av kvällen.Fredagen bestod av städning av ungarnas rum och badrummet. Va så smart så jag drog ut en tredjedel av gå in garderoben så Theas rum fick jag städa om idag :pPå kvällen fick jag besök. Lördagen spenderade jag förmiddagen med mitt besök och pizza :psen vilade jag, tog en promenad med sara och meistro och sen bakade jag kladdkakor.På kvällen hade jag oxh Sara kvinnoafton med god mat ochh melodifestivalen. Fel låt vann!Somnade ganska tidigt och upp tidigt idag.låg dock kvar i sängen och njöt.Sen fick jag besök igen ;)Lilla sessan kom hem förut oxå och imorgon kommer min stora sessa hem.Längtar!!!Imorgon blir första dagen på ibis hotell oxå. Ska bli en intressant månad och ska gå upp klockan fem så nu ska jag göra som sessan och sova!Natta <3

Av Camilla S - 10 mars 2013 19:09

Har haft en helmysig helg. På torsdagen städade jag sen slappa jag resten av kvällen.Fredagen bestod av städning av ungarnas rum och badrummet. Va så smart så jag drog ut en tredjedel av gå in garderoben så Theas rum fick jag städa om idag :pPå kvällen fick jag besök. Lördagen spenderade jag förmiddagen med mitt besök och pizza :psen vilade jag, tog en promenad med sara och meistro och sen bakade jag kladdkakor.På kvällen hade jag oxh Sara kvinnoafton med god mat ochh melodifestivalen. Fel låt vann!Somnade ganska tidigt och upp tidigt idag.låg dock kvar i sängen och njöt.Sen fick jag besök igen ;)Lilla sessan kom hem förut oxå och imorgon kommer min stora sessa hem.Längtar!!!Imorgon blir första dagen på ibis hotell oxå. Ska bli en intressant månad och ska gå upp klockan fem så nu ska jag göra som sessan och sova!Natta <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards