Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Camilla S - 3 mars 2013 10:18

I morse när jag vaknade så hade jag vårkänslor i hela kroppen.Satt på balkongen och drack mitt morgon kaffe och tog en cigg musik i öronen och solen i ansiktet då kändes det riktigt bra och pirrigt i hela kroppen.Sen slog verkligheten till.Jag vill ha vår och sommar nu. Jag vill ha pirriga känslor i hela kroppen och jag vill va sådär glad som jag blir på våren.Idag blir det att greja hemma, gå ut en sväng så kidsen får leka oxå.Emmie skulle egentligen på kalas idag men hon har ont i halsen så då är det bättre att hon är hemma och att vi går till doktorn imorgon bitti.Jag har endel känslor att ta itu med oxå så det blir att ta fram papper och färgerna ikväll när ungarna sover. Jag skulle vilja ha en av och på knapp för känslor allt skulle va så mycket lättare då.Jag vet att folk har sagt att jag är känslokall. Ja det kanske kan verka så men man kanske inte vill visa allt för hela världen heller.Hade en mysig kväll med Emma, M och kidsen igår. Det kändes bra och jag sov som en stock i natt :)Ha en fin dag alla och njut av solen, snart blir det kanske snö igen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards