Alla inlägg under april 2013

Av Camilla S - 30 april 2013 07:01

Började läsa en bok igår kväll som heter Dumpa honom! Han vill faktiskt inte ha dig.

fastnade totalt i den, har kommit halvvägs igenom den och shit va läskigt mycket det är som faktiskt stämt med endel killar jag träffats beteende.

Kan bara säga läs den! Men på egen risk, efter att ha kommit halvvägs funderar jag på om den verkligen finns några killar som inte gör som alla andra!

Av Camilla S - 29 april 2013 18:23

Idag är en sån där dag då jag saknar min farmor extra mycket... Eller de senaste dagarna har varit så. Ibland känns det extra tungt, kunde prata med henne om saker som jag inte kan prata med nån annan om så de senaste dagarna har jag fått skriva mycket i min blåa bok.

På torsdag blir jag barnledig, missförstå mig rätt. Jag älskar mina barn mest av allt men ibland behöver man bara andas och få lite egentid.
mår föräldrarna bra mår barnen bra så är det.

Har städat emmies rum idag, va ingen barnlek. Fattar inte hur sjutton hon kan dra ut så mycke.
Thea har varit hemma. Hon hade feber igår och då ska de ju va feberfria ett dygn innan de får gå till dagis.

Dags att dammsuga o få i ungarna kvällsmat. Varm oboy med grädde och ost mackor blir det idag.
trevlig kväll!

Av Camilla S - 28 april 2013 18:41

Veckan som varit har vart bra, kommit fram till en väldigt bra lösning med min ena dotters pappa och jag hoppas verkligen att det ska fungera. Det är det bästa för våran dotters skull.


jobbat och jobbat..... 1 juni börjar jag på cafet och det ska bli jättekul :)

helgen har varit helskön.
Fredagen spenderades med N och barnen. Va med söta c och fixa blommor till balkongen och på utvecklingssamtal för lilla kråkan. Hon är på pricken lik sin mamma såklart ;)
Lördagen städade jag balkongen och fixa i blommorna. Blev lekparken några timmar oxå sen va jag N och barnen ner till grannarna och grillade. Hel mysig kväll!
Idag har vi varit i lekparken o busat med alla barnen, emmie va hos en kompis. Sen blev det ganska kallt så jag och Thea gick in o städade hennes rum så nu är det fint där.
thea slocknade i soffan förut, försökte väcka henne men hon bara grina och hade feber så nu sover hon igen stackars lilla kråkan. Blir en hemma dag imorgon.
ska försöka väcka henne nu o få i henne lite kvällsmat.
Sen ska emmie i duschen o sen är det läggdags. Ha en fin söndag!

Av Camilla S - 19 april 2013 17:55

Har varit på ett viktigt möte idag... Människan är verkligen helt skadad!
Blir mörkrädd för vad slags människor som får gå lösa.
Tji fick du iaf! Skit ska skit ha!!

Annars har dagen varit väldigt bra.
Lunchat med mitt ex sen blev det ikea med N och nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir bio :)
Ska försöka slappna av och njuta av stunden för nu har det varit för mycke skit den senaste veckan.
LEV O NJUT alla fina, ni andra kan ruttna nånstans.

Av Camilla S - 18 april 2013 17:49

Förstår inte hur en människa kan vara så genom ond som denna människa är.
Vill förstöra för tre familjer men sorry lilla tanten jag vet att det inte är så som du säger.
Tre veckors lugn fick vi och jag fattar inte vad du tjänar på att förstöra så för andra människor.
Uppenbarligen behöver denna människa hjälp... Av psyk många skruvar som fattas!
Tur att det finns vissa bevis så du inte lyckas.
Visst alla inblandade får några jobbiga veckor men vi har rätten på vår sida!

Alla fina människor får ha en fin kväll, ni andra kan krypa tillbaka under stenen ni kom ifrån!

Av Camilla S - 12 april 2013 18:29

Känner mig väldigt ledsen och besviken på en person i min familj.
Ringde inte till Emmie när hon fyllde år fast Emmie va hos mig.
Hör inte av sig när de är här nere, jag försökte ringa så men fick inge svar.
Hör inte av sig när jag skickar sms.
Känn väldigt tråkigt då vi alltid haft bra kontakt innan fram till för några år sen då det nästan slutade.
Personen vet vad jag går igenom just nu och det va en sån grej jag hade behövt prata om nu eftersom det hänt en viktig sak som handlar om ett av barnen.
Men det är bara att acceptera. Vill de inte ha kontakt så behövs det inte jag klarar mig ändå har mina underbara vänner som stöttar mig.
Är mer barnen som blir drabbade särskilt Emmie som haft en speciell kontakt med personen sen hon va liten och längtar fruktansvärt mycket.

Gud va jag saknar Farmor och Farfar. De va verkligen min trygga punkt och det va nog därför som jag alltid kunde prata med dom om allt. De fick alltid veta saker först och jag fick väldigt bra råd av dom.
Underbarare människor fick man leta efter.

Nu ska jag gå vidare och inte titta bakåt.
Trevlig kväll!

Av Camilla S - 11 april 2013 20:52

Dagen idag va bra.... Har varit på 3 jobb intervjuer och det gick förhoppningsvis bra. En av dom vet jag redan gick bra och magkänslan efter den första va oxå bra. Där får jag besked på måndag och jag hoppas mest på den för då har jag heltid hela sommaren :)

Hämtade hem ungarna och fixa mellis till dom sen stack emmie till lea en stund.
Jag o thea gick ut i lekparken så hon lekte med julia en stund. När vi satt där ute fick jag ett samtal som jag absolut inte ville ha.
chocktillstånd men min magkänsla häromdagen stämde ju.
Va bara att bita ihop och se glad ut. Lagade mat och sen skulle tjejerna sova. Vet ju att det inte stämmer men jobbigt iaf.

Ska försöka få några timmars sömn men det kommer bli svårt.
saknar elementet :p
sov gott alla!

Av Camilla S - 10 april 2013 21:25

Vissa dagar saknar jag det där med att vara två. Andra inte.
Idag va en sån dag som jag saknade det.
Fryser utav bara hell och har varit på allmänt dåligt humör hela dagen.
Känner mig kluven i många saker just nu.
Många frågor jag vill ha svar på.
En sak i taget en dag i taget.
Allt blir bra och går över bara man ger det lite tid.
Nu ska jag sova.
Viktig dag imorgon.
Natta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards