Alla inlägg under maj 2013

Av Camilla S - 7 maj 2013 20:22

Ibland undrar jag hur stark man måste vara. Tydligen väldigt stark. Hände en till sak i helgen som inte va ett dugg kul och som knäckte mig rätt gött.
hur mycket ska man kunna ta?

hade en bra barnledig helg, nyktert o städat. Va evigheter sen jag va ut men jag har verkligen inte lust.
Helgen inehöll massa sol och egentid. Läste mycke, städade och bara njöt... Iaf tills på söndag eftermiddag. Blir både arg och ledsen.

Igår hade jag telefonmöten typ hela dagen så nu har jag gjort det jag kan iaf. Idag har jag jobbat. Va skönt att få nått annat att tänka på.

eftersom jag gick upp halv sex i morse tänker jag ta en tidig kväll så natta på er!

Av Camilla S - 3 maj 2013 06:47

Jag blev barnledig igår, de första timmarna kan det va ganska skönt att få lite egentid men sen på kvällen får jag ångest och längtar halvt ihjäl mig efter dom.

Va hos kuratorn igår på andra mötet.
Kom upp ganska tunga saker och efter mådde jag skit i huvudet. Va verkligen total kaos. Ändå vet jag att det vi pratade om igår bara är början. Kommer bli ännu jobbigare när vi går in på djupet. Men det måste göras för att jag ska bli en starkare människa så måste jag få ur mig allt hur ont det än gör. Han säger att jag är en stark människa och det stämmer väll till en viss del. Har inte haft så många andra val men då har det fått gå ut över vad jag känner och tycker. Man får stänga av helt enkelt och göra det som är bäst för de runt omkring. Min barnlediga kväll slutade iaf med att jag fick jordens migrän anfall och gick o la mig jätte tidigt.

Känner fortfarande huvudvärk men det är bara att bita ihop. Ha en fin dag!

Av Camilla S - 1 maj 2013 19:59

Valborg va mysigt, fikade i lekparken med massa barn o vuxna på dagen, sen grillade jag och ungarna innan det va dags att möta upp Julia och Madde o gå och kolla brasa. Blev massa bus o lek där. Thea träffade även sin faster. Sen va det hem o sova som gällde. En hel mysig dag.

idag har vi varit ute i parken en stund sen va vi till mamma o majade. Va ganska kallt trots att solen sken så vi gick hem o skulle städa vilket resulterade i att ungarna ville dela rum igen.
sagt o gjort nu gör de det och jag fick eget sovrum igen. Kanske man kan få sova lite i helgen utan att bli väckt av solen i ansiktet klockan sex varje morgon :p

kidsen har lagt sig o jag ska krypa ner o kolla revenge :)
Ha en fin kväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards